niedziela, 26 października 2014

Kawowa NDW

Można powiedzieć, że moja Niedziela Dla Włosów była poświęcona głównie kawie. Przed umyciem włosów nałożyłam na długość maskę Crema al Latte (uwielbiam jej kawowy zapach), do której dodałam odrobinę "mleka" czyli maski z proteinami mleka firmy Bingospa.


Tak rozpoczął się mój rytuał kawowy.


Do miseczki wsypałam dwie duże łyżki kawy, zalałam je wrzątkiem i pozostawiłam do zaparzenia. Następnie przez drobne sitko przelałam kawę. Fusy pozostawiłam w szklance i wykorzystałam do peelingu skóry głowy, dodając je do szamponu podczas mycia. Dzięki takiemu zabiegowi możemy dobrze oczyścić skórę głowy z zanieczyszczeń. Resztę fusów użyłam do peelingu ciała, więc nic się nie zmarnowało.






Na koniec przygotowaną wcześniej kawę użyłam jako płukanki, którą trzymałam na głowie przez około godzinę pod folią. Moim zdaniem po takiej płukance kolor włosów staje się nieco głębszy. Bardzo lubię też, to jak delikatne i odżywione stają się moje włosy pod wpływem kawy. Co najważniejsze, na taką pielęgnację nie wydamy dużo pieniędzy.

Moje włosy po kawowym szaleństwie


Mam do Was pytanie, zamówiłam zestaw do prostowania keratynowego z firmy Alfaparf. Czy może używałyście tych produktów i macie jakieś uwagi? Jak efekty? :)

1 komentarz:

  1. Piękne :) ja swoim będę musiała zafundować w najbliższym czasie peeling :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...