poniedziałek, 20 października 2014

Niedziela dla włosów!

Niedzielę dla włosów zaczęłam dzień wcześniej. Na skalp nałożyłam olej kokosowy, który bardzo dobrze nawilża skórę. Niestety przy moich włosach o średniej porowatości muszę jeszcze przez pewien czas powstrzymać się z nakładaniem go na całe włosy, ponieważ powoduje puszenie. 



Na długości użyłam mieszanki oleju arganowego wraz z olejem ze słodkich migdałów. Ten duet to mój sprawdzony sposób na piękne i błyszczące włosy.




Zaraz po przebudzeniu umyłam włosy dwukrotnie szamponem Alterra dla wrażliwej i podrażnionej skóry. Następnie nałożyłam na włosy maskę intensywnie wygładzającą z proteinami jedwabiu firmy Ziaja.






Po lekkim podsuszeniu spryskałam włosy ekspresową odżywką z aloesem i jedwabiem. 


Oto efekt końcowy :


4 komentarze:

  1. Mam to samo z olejem kokosowym... okropny puch i przesusz na długości ale pomysł z zastosowaniem go na skalp bardzo mi sie podoba :) zawsze mozna w ten sposób zutylizować zapasy :)

    http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej kokosowy jest świetny, ale tylko dla naprawdę niskoporowatych włosów. Na normalnych i wysokoporowatych można otrzymać tylko puch, niestety :(

      Usuń
    2. A tak przy okazji fajny blog :)
      Zapraszam również do mnie
      www.wlosy-of-tyska.blogspot.com

      Usuń
  2. U mnie olej kokosowy też niestety się nie sprawdził, puch i jeszcze raz puch, zużyłam resztę na smarowanie łokci i kolan oraz do demakijażu ;) w tym się sprawdził :)

    http://kromkiblogowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...